|
ششم و متوسطه اول
|
||
|
آگاهی انسانی، آگاهی اجتماعی |
میرهادی درباره ی نحوه ی مشارکت در اداره ی مدرسه ی فرهاد در
خاطره ای می گوید:
مشارکت، در مدرسه ی فرهاد حرف اول را میزد. هیچ وقت فراموش
نمیکنم که یک روز بچهها از من پرسیدند چه کسی قوانین کشور را
مینویسد؟ گفتم: مجلس شورای ملی.
آنها خواستند تا در یکی از جلسات مجلس حضور پیدا کنند. من هم با
دبیرخانه ی مجلس شورای ملی هماهنگ کردم و یک روز نمایندگان
دانشآموزان در جلسه ی شورای ملی حاضر شدند و جالب اینجا بود که
ایرادات زیادی نیز به لوایح و تصمیمات آنها گرفتند که ما این اشکالات را
به صورت مکتوب به دبیرخانه ی مجلس شورای ملی فرستادیم. تلاش
ما این بود که به همه سوالات دانشآموزان پاسخ بدهیم و ذهن کنجکاو
آنها را به سوی خلاقیت هدایت کنیم.

|
|