دو نفر تو مترو به هم رسیدن ،یکی شون خیلی اظهار
خوشحالـی کرد که دوستـشـو دیـده امـا اون یکی بــــا
خونسردی گفت:
«دیوانـه چو دیوانـه ببینـد،خوشش آیـد!»